torsdag 30. juni 2011

På tide...

Ja, da er det på tide med et nytt innlegg. Er jo som sagt ikke bevandret i denne bloggverden, og så er det andre gjøremål som også må gjøres.

Siden sist har jeg tatt ferie. Det er veldig godt, men jeg har vært en tanke sløv denne uka. Feriemodus. Arbeidssituasjon fra august er fremdeles ikke avklart, men alt ordner seg for snille piker (håper jeg). Har i allefall mange planer framover, hyttetur, Frankriketur og Moldejazz. 

I helga var det Norsk Laksefestival. Isa var med og prøvde karusell på tivoliet. Heldigvis har ikke Isa blitt helt tivoligal.. Det ble med en kjøretur før vi kjøpte popcorn og gikk tilbake på Røssmoen. Kristian stod på standen til Kårvatn Fjellutstyr omtrent  hele helga. Lørdagskveld var jeg og Kristian på fest. Isa var sammen med Oldefar og Oldebrit på hytta. 











Isa og Ane på tivoli. Det var veldig morsomt!

Isa på hytta i Stangvika.




Stangvik


For noen måneder siden bestemte jeg meg for å lære meg å hekle, og jammen så lærte jeg det. Helt av meg selv (med hjelp av diverse videoer på youtube). Men etter en stund ble posen (med hekletøyet) lagt under sofaen og hele greia ble glemt. Den ble tatt fram denne uka og dukketeppet ble ferdig. Ikke så all verst til å være et nybegynnerteppe.








Nå skal jeg legge fra meg macen og hente boka. Nå er det Unni Lindells Mørkemannen som gjør at jeg holder meg våken til langt på natta. Men greit så lenge man har ferie. Gleder meg til gjenferd. :D

post signature

1 kommentar:

  1. Så flink du er til å hekle da:)...Skulle lært meg det jeg å, men har ikke kommet så langt enda;)

    Godt med ferie da:)...Morgan kommer hit til oss i dag, det skal bli godt:)

    Hils til alle fra oss:)

    Klemmer:)

    SvarSlett