tirsdag 12. juli 2011

Ditt og datt

Da er det mandag og Kristian har dratt på jobb. Han har nok ikke ferie før vi reiser til Frankrike i slutten av juli og en uke i august. Jeg og Isa er hjemme.  Ikke akkurat supert å være hjemme når det går malere rundt veggene hele dagen, men blir vel bra til slutt. I dag spaserte jeg inn på kjøkkenet med bh og truse, hadde helt glemt hele greia.. Men fikk fart på meg da jeg så en gammel latvier i stuevinduet.. haha..

I helga har vi hatt besøk av Malin og Maren. Fredag til lørdag var vi her hjemme, lørdag til søndag var vi på hytta i Stangvika. 
Her hjemme var det gourmet-måltid med kylling og pokerspilling. På hytta badet de (med våtdrakter) og hoppet fra "klipper", ellers plukket Isa mange markjordbær. Grilling ble det også tid til, foruten fisking og dartkonkurranse. Det er rett og slett et lite paradis på jord. Og spesielt etter oppussinga, må nok finne før og etter bilder.

















Forrige uke holdt vi barnebursdag for Isa. Noen måneder forsinka, men bedre sent enn aldri. Stor stas for Isa å få "manne onna" på besøk. 


Ellers har Kristian og Isa vært på telttur i hagen. De kom inn kl 7 dagen etter og la seg i dobbeltsenga. Begge to sovna igjen, men da Isa våknet hadde hun fått feber.

For øvrig har det ordnet seg med jobb. Fikk brev i posten om at jeg var tilbudt 100% årsvikariat i Bøfjord og Bæverfjord oppvekstsenter. Da slipper jeg å spekulere på hvordan det blir.



post signature

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med jobb da søss, å så inni bøfjorden da gitt;)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Ja, tru d bli der, men e ikkje hælt sekkert enda. Bli spent å sjå.

    Klem:)

    SvarSlett